Haber Ekonomi

Haberler > Madeni Yağ Başlıkları

Henkel üçüncü çeyrekte güçlü bir organik satış büyümesi yakaladı

Güncelleme :18.11.2020

 Henkel, Covid-19 salgını sebebiyle devam etmekte olan zorlu piyasa koşullarına karşın iyi bir iş performansı ortaya kondu.

Henkel, 2020 mali yılının üçüncü çeyreğinde, Covid-19 salgını sebebiyle devam etmekte olan zorlu ekonomik ortama karşın yüzde 3,9 oranında artışla güçlü bir organik satış büyümesi sergiledi. 

Henkel CEO’su Carsten Knobel görüşlerini, “Küresel Covid-19 krizinin etkileri piyasa koşullarını belirlemeye devam ediyor. Buna karşın Henkel, üç iş biriminin de katkılarıyla üçüncü çeyrekte iyi bir iş performansı ortaya koydu. Bu durum, endüstriyel ve tüketici ürünleri iş birimlerimiz ile müşterilerimize sunmakta olduğumuz, başarılı markalar ve yenilikçi teknolojilerden oluşan güçlü ve çeşitlilik gösteren portföyümüzün bir göstergesidir. Buna ek olarak, pazarlama, inovasyon ve dijitalleşme alanlarındaki ek yatırımlarımızın da karşılığını almaya başladık. Aynı zamanda, üçüncü çeyrekte dijital satışlarımızın toplam satışlar içindeki payını yüzde 15’in üzerine çıkararak önemli ölçüde artırdık.” şeklinde belirtti. 

Henkel bu mevcut zorlu piyasa ortamında üçüncü çeyrek içinde iyi bir performans ortaya koydu. Yapıştırıcı Teknolojileri İş Birimi, geçen yılın aynı çeyreğine kıyasla genel ölçekte pozitif bir organik satış büyümesini hayata geçirdi. Bölgesel olarak ise, Yapıştırıcı Teknolojileri İş Birimi gelişmekte olan piyasalarda çok güçlü bir organik satış büyümesi ortaya koydu.

Beauty Care İş Birimi satışlarında 2020’nin üçüncü çeyreğinde büyüme gözlendi. Markalı Tüketici Ürünleri iş birimi üçüncü çeyrekte çok güçlü bir organik satış büyümesi ortaya koydu. İkinci çeyrekte olduğu gibi, Vücut Bakımı kategorisi çift haneli yüzde oranlarında bir büyüme gerçekleştirdi. Saç Boyaları alanında gerçekleşen çift haneli yüzde oranlarındaki organik satış artışı sayesinde oldukça güçlü bir satış büyümesi ortaya koydu. Saç Bakımı aynı şekilde kayda değer bir ilerleme göstererek güçlü bir satış performansı sergiledi. 

Çamaşır ve Ev Bakım İş Birimi, organik satış büyümesi ortaya koydu ve başarılı gelişimini sürdürdü. Çamaşır Bakımı iş alanı üçüncü çeyrekte, çamaşır deterjanlarının katkısıyla güçlü bir büyüme ortaya koydu. Persil markası, özellikle inovasyon alanındaki girişimlerin bir sonucu olarak kayda değer bir büyüme gerçekleştirdi. Ev Bakımı iş alanında ise geride kalan iki çeyrekte de olduğu gibi, üçüncü çeyrekte yine çift haneli yüzde oranlarında organik satış büyümesi gerçekleşti. Bu iş alanında yaşanan güçlü gelişme büyük oranda, bulaşık temizleme ürünleri, sert yüzey temizleyicileri ve tuvalet temizleyicileri kategorilerinde, yine çift haneli yüzde oranlarında büyüme ortaya koyan Pril, Bref ve Somat marka aileleri sayesinde gerçekleşti. Bu trend, salgın sebebiyle ev temizlik ürünleri için olan talebin artması ve Henkel’in başarılı ürün inovasyonları ile desteklendi.

Bu haber 6213 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Brisa’dan 3 yeni elektrikli araç şarj istasyonu daha... 07.12.2021
Atık Yağlar Ormana Dönüşüyor!... 07.12.2021
Akaryakıtta denetimler EPDK'nin yetkilendirdiği şirketler aracılığıyla yapılacak... 07.12.2021
ExxonMobil, Permiyen Havzasında net sıfır emisyon elde etme sözü verdi... 07.12.2021
Sanko Enerji ‘Marka Görünümü’ Yenilendi ... 07.12.2021
Enerjide Kooperatif Çalışmaları Önem Kazanıyor... 07.12.2021
SHURA Enerji Dönüşümü Merkezi: Türkiye 2050’de Yeşil Hidrojen İhraç Edebilir... 07.12.2021
UYGAR Tora Malatya Bölge Servisini Tanıyalım... 07.12.2021
TÜBİTAK SAGE ve DASAL Havacılık Teknolojilerinden Önemli İş Birliği... 07.12.2021
Mercedes-Benz Türk, eğitim programı ile EGO sürücülerini ve teknik personelini yeni araçlara hazırlıyor... 07.12.2021
ASİS Otomasyon, OSB Yıldızlarında Üç Kategoride Derece Kazandı ... 07.12.2021
Saudi Aramco, doğalgaz boru hattı ağındaki %49 hissesini sattı... 07.12.2021

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.