Haber Ekonomi

Haberler > Elektrik Başlıkları

Schneider Electric yeni dijital platformu ‘mySchneider’I tanıttı

Güncelleme :09.02.2021

Schneider Electric, müşterilerinin ve iş ortaklarının geri bildirimlerine kulak vererek ‘kusursuz bir çevrimiçi deneyim’ sloganıyla hayata geçirdiği yeni dijital platformu ‘mySchneider’i tanıttı.

Schneider Electric müşterileri ve iş ortakları, ‘mySchneider’ aracılığıyla tek bir kullanıcı adı ve şifre kullanarak bütün Schneider Electric araç ve yazılımlarına kolayca ulaşırken, tercihlerine ve iş alanlarına göre özelleştirilmiş kişiselleştirilmiş bir çevrimiçi deneyim yaşayacaklar.

  Dünya çapındaki uzmanlığıyla enerji yönetimi ve otomasyon sektörünün önde gelen şirketlerinden Schneider Electric, pandemi sürecinde müşterilerinin hızla artan ve değişen ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla geliştirdiği yeni dijital platformunu tanıttı.

Müşterilerinin dijital ihtiyaç ve önceliklerini karşılayacak ve 7 gün 24 saat verimli bir çevrimiçi deneyim yaşamalarını sağlayacak yeni online platformunu ve amaçlarını, Schneider Electric Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı Chris Leong ve Dijital Süreçlerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Peter Weckesser anlattı. Leong ve Weckesser, öncelikle Covid-19 pandemisi ile dijital ürün ve servislerde çok ciddi bir gelişme yaşandığının ve tüketicilerin dijital ürün ve servislere adaptasyon ve taleplerinin hızla evrildiğinin altını çizdiler.

Müşterilerinin ev ve işyerlerinde verimli enerji kullanımının yanı sıra, aynı önemde verimli dijital çözümler de beklediği gerçeğiyle yola çıkan Schneider Electric, dünya çapındaki 1 milyonu aşkın müşteri ve iş ortaklarının ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla, ‘mySchneider Kişiselleştirilmiş Dijital Deneyim’ adında, tek bir kullanıcı adı ve şifre ile tüm Schneider Electric portallarına erişim sağlayan yepyeni çevrimiçi platform geliştirdi.

Müşteri talep ve ihtiyaçlarını odağa koyan Schneider Electric, yeni çevrimiçi platformunu geliştirirken maksimum dijital verimlilik için şirketin sunduğu dijital araç ve kaynaklara ulaşırken kullanılacak platform sayısını minimuma indirmek, tüm kişisel hesap profillerine tek bir oturum açılarak ulaşılmasını sağlamak ve ihtiyaç duyulacak her türlü işletim servis ve aracına erişimi, se.com üzerinde birleştirdi.

Tüm bu adımlar sayesinde, müşterilerin dijitalleşme ve verimlilik konusundaki ihtiyaçları karşılanıp daha fazla dijital katılımlarına olanak sağlanarak, önemli bir başarı yakalayan Schneider Electric ayrıca, müşterilerinin dijital deneyimlerini hızlandırmak için yeni yöntemler geliştirmek amacıyla belirlediği 3 hedefi de açıkladı. Schneider Electric e-ticarete odaklanmak, dijital altyapısının kapsamını iletişim iş ortaklarını ve son kullanıcıları kapsayacak şekilde genişletmek ve müşterilerini, ihtiyaçlarını dijital araçlarla bizzat karşılamaları konusunda teşvik etmek olarak belirlediği üç kritik hedefe giden yolda yeni tanıttıkları ‘Kişiselleştirilmiş Dijital Deneyim’in dijital altyapının en önemli bileşeni olduğunu vurguladı.

Dijital dönüşümün Schneider Electric’in önceliği olduğunu belirten Leong ve Weckesser, “Müşterilerimize mümkün olan en iyi ve verimli dijital araçları sunma konusunda da Schneider Electric bünyesindeki Schneider Dijital, Global Pazarlama,  Operasyon birimlerinin ortak çalışma kültürü ve adanmışlıkları kaçınılmaz rol oynayacak.” şeklinde konuştu.

Bu haber 1273 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Mobil Oil Türk Yetkili Distribütörü Hasan Kavi Madeni Yağ Adana’daki Yeni Deposunu Açtı!... 08.12.2021
Enerji Bakan Dönmez’den elektrik faturalarıyla ilgili açıklama... 08.12.2021
Akaryakıt Bayilerinin Denetiminde Yeni Dönem…... 08.12.2021
UYGAR Tora Malatya Bölge Servisini Tanıyalım... 07.12.2021
Akaryakıtta denetimler EPDK'nin yetkilendirdiği şirketler aracılığıyla yapılacak... 07.12.2021
Saudi Aramco, doğalgaz boru hattı ağındaki %49 hissesini sattı... 07.12.2021
ExxonMobil, Permiyen Havzasında net sıfır emisyon elde etme sözü verdi... 07.12.2021
Brisa’dan 3 yeni elektrikli araç şarj istasyonu daha... 07.12.2021
Sanko Enerji ‘Marka Görünümü’ Yenilendi ... 07.12.2021
SHURA Enerji Dönüşümü Merkezi: Türkiye 2050’de Yeşil Hidrojen İhraç Edebilir... 07.12.2021
TÜBİTAK SAGE ve DASAL Havacılık Teknolojilerinden Önemli İş Birliği... 07.12.2021
Mercedes-Benz Türk, eğitim programı ile EGO sürücülerini ve teknik personelini yeni araçlara hazırlıyor... 07.12.2021
ASİS Otomasyon, OSB Yıldızlarında Üç Kategoride Derece Kazandı ... 07.12.2021
Atık Yağlar Ormana Dönüşüyor!... 07.12.2021
Çevreci Yaklaşımla Enerji Maliyetlerinizi Düşürün... 07.12.2021
Mercedes-Benz Türk’te yeni bir atama gerçekleştirildi... 07.12.2021
Türkiye'nin rüzgar enerjisi kurulu gücü 10 bin 500 megavatı aştı... 07.12.2021
Motorine 66 kuruş zam... 07.12.2021
Enerjide Kooperatif Çalışmaları Önem Kazanıyor... 07.12.2021

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.