Haber Ekonomi

Haberler > Akaryakıt Başlıkları

Petrol Ofisi’ne, İşveren Markası Yönetiminde Küresel Ödül

Güncelleme :24.09.2021

 Petrol Ofisi, ‘İşveren Değer Önerisinin Kurumsal Marka Değerleriyle En İyi Uyumu’ ile küresel prestije sahip Employer Brand Management Awards 2021’de, Highly Commended ödülüne layık görüldü.

İletişim dünyasının önemli uluslararası yayınlarından Communicate Dergisi tarafından 6 yıldır düzenlenen Employer Brand Management Awards – İşveren Markası Yönetimi Ödülleri’nde 2021 yılı değerlendirmesi tamamlandı. Küresel çapta başarılı işveren markalarının farklı yönlerinin karşılaştırıldığı ve mükemmelliğin ödüllendirildiği prestijli programın 2021 kazananları Londra’da düzenlenen törenle açıklandı.

Bu yıl rekor sayıda katılımın olduğu yarışmada uzmanlardan oluşan jüri, zorlu geçen değerlendirmelerin ardından; yaratıcılığı, yenilikçiliği, yetenekleri çekme ve elde tutma konusunda gerçek anlamda özveri sergileyen kampanyaları, organizasyonları belirledi. Employer Brand Management Awards 2021’de, ‘Communication’ ‘Special Recognition’, ‘Sector’, Employee Journey’ ve ‘Employer Brand Positioning’ olmak üzere 5 ana başlıkta toplam 39 ödül dağıtıldı. 

Türkiye akaryakıt ile madeni yağlar sektörlerinin lideri Petrol Ofisi, Employer Brand Management Awards 2021’de ‘Communication – İletişim’ başlığı altında ‘İşveren Değer Önerisinin Kurumsal Marka Değerleriyle En İyi Uyumu’ kategorisinde Highly Commended – Yüksek Övgüye Değer ödülüne layık görüldü. 

“Küresel prestije sahip, gururlandıran ve motive eden bir ödül”

Petrol Ofisi’nin her alanda lidere yakışır adımlar atmayı sürdürdüğüne vurgu yapan Petrol Ofisi CHRO’su Neslihan Yalçın, “Employer Brand Management Awards, işveren markası ve çalışan deneyimine odaklı, önemli bir küresel ödül programı. Bu yarışmada, her kategori için ayrı değerlendirme kriterleri ve özel oluşturulmuş puan tabanlı bir sistem bulunuyor. Bizim kategorimizde de kuruluşun bir işveren olarak itibarını yönetme şekli ile marka olarak yönetme şekli arasındaki sinerji değerlendiriliyor. Jüri, kuruluşun EVP'sinin marka değerleri ile uyumlandırılması konusunu değerlendiriyor. Böylesine uluslararası prestije sahip önemli bir yarışmada, alanlarında uzman bir jüri tarafından gerçekleştirilen titiz bir değerlendirmenin ardından ödüle layık görülmemiz, bizler için gurur ve motivasyon kaynağı oluşturuyor” açıklamasında bulundu. 

Bu haber 860 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
BAE, bol güneş enerjisi ve hidrojen enerjisine olan ilgisi ile çok fazla potansiyel sunuyor... 06.12.2021
Temiz enerjide finansman miktarı bu yıl 2,5 milyar doları bulacak... 06.12.2021
Enerji ölçümünde 70 yıllık tecrübe... 06.12.2021
Maden sektörünün ihracatı yılın ilk 11 ayında 5,39 milyar dolara ulaştı... 06.12.2021
IVECO, Suzarra fabrikasında 1.600.000’inci Daily’nin üretimini kutluyor ... 06.12.2021
Renault, Yeni SUV Modelinin İsmini Açıkladı: Austral... 06.12.2021
Mercedes-Benz Hafif Ticari Araçlar’dan kasko poliçesini yenileyene bagaj düzenleyici hediye... 06.12.2021
Teknik Elektromanyetik Gaziantep Bölge Servisini Tanıyalım... 06.12.2021
Merkez Bankası: Enflasyondaki yükselişe en belirgin katkı enerji grubundan... 06.12.2021
Avrupa'daki yer altı depolama tesislerinde bulunan gazın yüzde 23'ü tükendi... 06.12.2021
AB Yetkilisi Gentiloni, 'Artan Enerji Fiyatları Sorununa Kolay Çözümler Yok' ... 06.12.2021

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.