Haber Ekonomi

Haberler > Ticari Araçlar Başlıkları

Kässbohrer, Yeni Low-Bed Dümenleme Sistemini Almanya Goch Fabrikasında Müşterilerine Tanıttı

Güncelleme :30.09.2015

Kässbohrer, Knorr-Bremse firması ile birlikte geliştirdiği yeni low-bed dümenleme sistemi olan "Steer-by-Brake Teknolojisini" müşterilerine tanıttı.
 

2002 yılından beri Tırsan bünyesinde faaliyetleri sürdüren Alman treyler üreticisi Kässbohrer, 18 Eylül 2015 tarihinde Almanya Goch Fabrikasında gerçekleştirilen SBB – Low-Bed Test gününde, Knorr-Bremse firması ile birlikte geliştirdiği yeni low-bed dümenleme sistemi olan "Steer-by-Brake Teknolojisini" müşterilerine tanıttı.

Tırsan İş Geliştirme İcra Kurulu Üyesi İffet Türken tarafından ev sahipliği yapılan organizasyonda, ilk olarak IAA 2014 İnnovasyon Sahnesi’nde tanıtılan yeni "Steer by Brake Teknolojisi"ni Almanya BSK (Federal Ağır Nakliyat ve Vinç Çalışmaları Topluluğu) üyeleri test etme fırsatı yakaladı.

Organizasyonda, yeni SBB Teknolojisi test-sürüşünün yanı sıra; BSK (Federal Ağır Nakliyat ve Vinç Çalışmaları Topluluğu) adına Topluluk Yönetim Kurulu Başkanı Wolfgang Draaf "Ağır Nakliye Sektöründe Yasama Sürecindeki Eğilimler", RUD Ketten Firması Askı ve Halat Sistemleri Ürün Yöneticisi Alexander Hoffmann ise "Ağır Nakliyede Güvenlik için Modern Çözümler" konusunda sunum gerçekleştirirken, Kässbohrer Yönetim Kurulu Üyesi İffet Türken, açılış konuşmasında Tırsan’ın Avrupa pazar başarısı ve low-bed segmentinde ki projeleri hakkında bilgi verdi.  


Avrupa’daki başarılarımıza her gün bir yenisini ekliyoruz


İffet Türken, "Türkiye’nin lider treyler üreticisi olarak Avrupa’da Kässbohrer ile 2015 yılının ilk 8 ayında başta Almanya olmak üzere, Polonya, Hollanda, İtalya ve Fransa’da en büyük 5 treyler üreticisi arasında en yüksek büyüme oranına sahip şirket olduk. Kässbohrer 2015 yılının 8 aylık döneminde, Avrupa’daki trafiğe kayıt adetlerini %37 oranında arttırmıştır. Ayrıca, low-bed ürün grubunda aynı dönemde Almanya, Hollanda ve Polonya pazarında da en hızlı büyüme oranını göstermektedir. Öte yandan Kässbohrer markalı araç kayıtları Polonya’da %43 oranında artış göstermiştir.” ifadesini kullandı.


Türken, konuşmasını şu sözleri ile tamamladı: “Kässbohrer, 120 yılı aşkın mühendislik tecrübesi ile treyler sektöründe her zaman öncü bir marka olmuştur. Bununla birlikte dünyanın her yerindeki iş ortaklarımız ile birlikte edindiğimiz bilgi birikimimizi, tecrübemizi, ürün ve hizmetlerimize aktararak müşterilerimizin ihtiyaçlarına her zaman olduğu gibi yine en doğru çözümü sunmaya devam ediyoruz. Bu çerçevede ağır taşımacılık sektörüne yönelik Knorr-Bremse ile ortak bir proje geliştirdik. Yeni "Steer by Brake" Teknolojisi, karmaşık dümenleme işletimlerini azaltırken serseri aksların sağladığı dönüş yarıçapı gerekliliklerini de yerine getirmektedir” dedi.

Steer by Brake teknolojisi ile dümenleme işlemini kolaylaştırın


Ağır taşımacılıkta kullanılan ve üçten fazla dingile sahip semi-treylerler AEK (Avrupa Ekonomi Komisyonu) 79. yönetmeliği gereğince, bulunduğu ülke mevzuatında tanımlanan dönüş yarıçapı gereklerini yerine getirmek için serseri (kendinden dümenlenebilir) akslar ile donatılmaktadır. Ancak, serseri aksların kullanımı karmaşık dümenleme işletimi ve yüksek malzeme maliyetleri getirmektedir.

"Steer by Brake" Teknolojisi aracın mevcut elektronik fren sistemine entegre edilebildiğinden, SBB teknolojisi kullanımı, lastik aşınımı ve bakım açısından toplam satın alma maliyetlerini en aza indirgemektedir.

SBB Teknolojisi "Kendinden Dümenlenebilir - Serseri Dingil" kullanımı yerine "Standart – Sabit Dingil" kullanım avantajı sunmaktadır. "Steer by Brake (SBB)" Sistemi, treylerin dümenleme kontrolünü sağlayabilmek için, aracın mevcut TEBS-Sistemine entegre edilmektedir. Bu sayede dönüş hareketi esnasında aksların hava süspansiyonu treylerin mevcut TEBS sistemi tarafından kontrol edilmektedir. Sistem dönüş hareketi esnasında son aksın iç arka tekerleğinde de kırılma hareketi sağlamakta ve böylece tekerlek tabanının kolaylıkla ilerlemesini desteklemektedir. "Steer by Brake (SBB)" Sistemi, en arkadaki aksların dönüş boyunca yanal hareketine izin vererek viraj alma sürecini kolaylaştırmaktadır.

SBB Sistemi 2016 Mayıs ayından itibaren satışa sunulacaktır.

 

Bu haber 2786 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Schneider Electric, Geleceğin Şebekeleri için Geliştirdiği Yeni Nesil Teknolojileri Tanıttı... 28.01.2022
SEDAŞ’ın Kadın Enerjisi “Next” projesinde başvurular devam ediyor... 28.01.2022
Karsan, Otonom e-ATAK ile Kuzey Avrupa’ya Giriş Yaptı! ... 28.01.2022
SENTRUM projesi Küçükköy'de yeşil çözümler ve enerji verimli yatırımları teşvik ediyor... 28.01.2022
Otonom sürüş: Bosch ve Volkswagen’in yan kuruluşu Cariad, kapsamlı ortaklık konusunda anlaştı... 28.01.2022
Akaryakıt Bayileri, Kriz Haline Gelen Marj Sorununu Cumhurbaşkanı Yardımcısı Fuat Oktay'la görüştü ... 28.01.2022

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.