Haber Ekonomi

Haberler > Elektrik Başlıkları

Bakan Berat Albayrak, elektrik dağıtım şirketleri için en önemli kriter müşteri memnuniyeti olmalı

Güncelleme :10.05.2016

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Berat Albayrak, elektrik dağıtım şirketleri için  4 kriteri açıkladı

 

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Berat Albayrak, elektrik dağıtım şirketlerine, yeni dönemde müşteri memnuniyetinin ön önemli öncelik olduğunu ifade ederek, belirlediği 4 temel kritere uymalarını istedi.
Albayrak, firmaların, tedarik kalitesi-sürekliliği, yatırımlar, müşteri hizmetleri ve kurumsal iletişim gibi 4 alanda yükümlülükleri olacağını söyledi. En önemli karne notunun çağrı merkezlerinden geleceğini kaydeden Albayrak, firmalardan çağrı merkezlerindeki müşteri temsilcisi sayısını artırmasını istedi. Albayrak, “Maksimum hatta bekleme süresi, sorun çözme ve cevaplama oranı gibi yeni değerlendirme kriterleri getireceğiz” dedi. Albayrak, karnesini iyileştirmeyen firmaya yaptırım uygulanacağını vurguladı.

30 saniyede çağrı karşılama kriteri

Albayrak, şirketlerin çağrı merkezi performansı ve çalışan sayılarının yetersizliğine dikkat çekti. Albayrak, çağrı merkezlerinin niteliğini anlamak için bizzat danışmanlarının çağrı merkezlerini aradığını da anlattı. “Abone başına düşen müşteri temsilcisi sayısı” kriterine önem verdiğini ifade eden Albayrak, “15 gün içinde yazılı cevap” ve “maksimum 30 saniyede çağrı karşılama” kriterlerinin yanı sıra “maksimum hatta bekletme süresi”, “sorun çözme oranı”, “konuşma kalitesi ve bilgi düzeyi”, “cevaplama oranı” gibi yeni değerlendirme kriterlerinin olacağını belirtti

'Size nasıl davranılıyor'

Bakan Albayrak, toplantıda, firmalarla ilgili yaptırdığı ilk anket sonuçlarını açıklarken ankette, vatandaşın memnuniyet oranı, hizmet aldıkları dağıtım şirketlerini bilip bilmedikleri, elektrik kesintisi sıklığı ve kesintide aramaları gereken numara soruldu. Vatandaşlara son 6 ay içinde elektrik dağıtım şirketine işlerinin düşüp düşmediği, düştüyse işlerini kolay çözüp çözmedikleri konusunda da soru yöneltildi. Anket formunda, dağıtım şirketi personelinin vatandaşa dönük yaklaşımına yönelik sorular da yer aldı.

 

Bu haber 3330 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Toyota Otomotiv Sanayi Türkiye’de Görev Değişimi... 02.12.2021
Habur Sınır Kapısı Pandemiye Rağmen, Tır Giriş-Çıkışlarında Türkiye Rekoru Kırdı!... 02.12.2021
UTİKAD Mersin’de Üyeleri İle Bir Araya Geldi... 02.12.2021
Petrol Ofisi’nde CHRO’luk görevine Burcu Yüksel Kocagöz atandı... 02.12.2021
Türkiye Rüzgar Enerjisinde Rekor Bir Yılı Daha Geride Bırakıyor... 02.12.2021
Anadolu Isuzu’dan Anex Tour’a 17 yeni NovoLux otobüs teslimatı... 02.12.2021

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.