Haber Ekonomi

Haberler > Akaryakıt Başlıkları

Opet, 3’üncü Kez ‘Müşteri Bağlılık Seviyesi En Yüksek Marka’

Güncelleme :28.02.2018

 KalDer ve Ipsos’un ortak çalışması “Türkiye Müşterinin Sesi Araştırması”nda OPET bir kez daha zirveye yerleşti. Müşteri bağlılığının baz alındığı araştırma kapsamında, akaryakıt istasyonları sektöründe müşteri bağlılık seviyesi en yüksek marka üst üste 3’üncü kez OPET seçildi. 

 KalDer tarafından gerçekleştirilen müşteri memnuniyeti ve bağlılık araştırmalarına göre, 2006 yılından bu yana aralıksız müşteri memnuniyetinin zirvesinde yer alan OPET, bu sonuçla birlikte başarısını 12’inci yıla taşıdı.

 Türkiye ekonomisine yön veren 11 farklı sektörde, 10 bin’i aşkın müşteriye kulak veren ‘TMS - Türkiye Müşterinin Sesi Çalışması’, bu yıl da sektörlerin kalite odaklı oyuncularını belirledi. KalDer (Türkiye Kalite Derneği) ve Ipsos’un gerçekleştirdiği, sektörlerdeki müşteri bağlılığını ölçmeye ve geliştirmeye odaklanan ‘Türkiye Müşterinin Sesi Araştırması 2017’ sonuçlarına göre akaryakıt sektöründeki sıralamada OPET, en yüksek TMS skorunu alarak bu alandaki sektör liderliğini devam ettirdi. Araştırmaya göre akaryakıt istasyonları sektöründe müşteri bağlılık seviyesi en yüksek marka yine OPET oldu.

 OPET, BU SONUÇLA BİRLİKTE BAŞARISINI 12’İNCİ YILA TAŞIDI

 OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca, OPET’in değişmez liderliğini koruması nedeniyle görüşlerini dile getirdi ve şöyle konuştu: “Türkiye Müşterinin Sesi araştırmasında 3’üncü kez müşteri bağlılık seviyesi en yüksek marka seçilmeyi çok değerli buluyoruz. KalDer’in 2006 yılından bu yana yaptığı müşteri memnuniyeti araştırmalarında aralıksız olarak müşterinin tercihi olarak başarımızı 12’nci yıla taşımanın da gururu içindeyiz. Hedefimiz 2018 yılında da müşterilerimizde yarattığımız memnuniyet ve sadakati koruyarak sektörümüzün değişmez lideri olmaya devam etmek. Bu vizyon doğrultusunda akıllı istasyonlarımız, güler yüzlü, çalışkan hizmet ekibimiz, yüksek kaliteli ürünlerimiz ve değerli bayilerimiz ile birlikte çıtayı daha da yükseltmek için yeniliklere imza atacağız.”

 “Türkiye Müşterinin Sesi” araştırması güçlü bir ekonomik gösterge yaratmak amacıyla ulusal bir değerlendirme sistemi ihtiyacından yola çıkılarak KalDer ve Ipsos işbirliğiyle tasarlandı. Üç yıldan bu yana düzenli olarak gerçekleştirilen Türkiye Müşterinin Sesi (TMS) araştırmasının temel amacı; markaların, müşteri gözüyle, bağımsız bir çalışma çerçevesinde ölçümlenmesi ve veriler ışığında sektörlere ışık tutulması. Türkiye’de 11 farklı sektörde müşteri bağlılıklarını ölçmeye ve geliştirmeye odaklanan TMS, tüketicilerin gelecekteki davranışlarını global bir metrik olan Ipsos Loyalty Endeksi’ni referans alarak ölçüyor. TMS Endeksi, müşterinin davranışını “Markayı Tavsiye Etme” ve “Gelecekte Markayı Kullanmaya Devam Eğilimi” gibi metriklerin ötesinde bütünlüklü bir endeks sunuyor.

 TMS 2017 kapsamında Akaryakıt İstasyonları, Beyaz Eşya, Binek Otomobil, Bireysel Bankacılık, Elementer Sigorta/Bireysel Emeklilik, GSM Operatörleri, Hava Yolları, İnternet Servis Sağlayıcıları, LPG Otogaz, Televizyon ve Tüplü Gaz olmak üzere toplam 11 sektör ve bu sektördeki markalar analiz edildi. Akaryakıt sektöründe skor üretilen ve karşılaştırılan markalar arasında OPET ilk sırayı aldı.

 Araştırmanın Künyesi 

 TMS – Türkiye Müşterinin Sesi Araştırması, Ipsos tarafından KalDer işbirliğinde gerçekleştirildi. Araştırma Ocak – Aralık 2017 döneminde, 18 yaş üzeri toplam 16.451 kişi ile başarılı görüşmeler üzerinden, telefonla anket yöntemiyle (CATI) yapıldı. Her sektör en az 1500 yanıt üzerinden raporlandı. Araştırma kapsamında, il sınırlaması olmadan Türkiye’de ikamet eden 250.000’i aşkın tüketiciyle temas edildi. Her bir sektördeki marka pazar paylarına uyum gözetilerek, gerekli durumlarda ağırlıklandırma kullanılarak raporlandı.

Bu haber 2296 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Mobil Oil Türk Yetkili Distribütörü Hasan Kavi Madeni Yağ Adana’daki Yeni Deposunu Açtı!... 08.12.2021
Enerji Bakan Dönmez’den elektrik faturalarıyla ilgili açıklama... 08.12.2021
Akaryakıt Bayilerinin Denetiminde Yeni Dönem…... 08.12.2021
UYGAR Tora Malatya Bölge Servisini Tanıyalım... 07.12.2021
Akaryakıtta denetimler EPDK'nin yetkilendirdiği şirketler aracılığıyla yapılacak... 07.12.2021
Saudi Aramco, doğalgaz boru hattı ağındaki %49 hissesini sattı... 07.12.2021
ExxonMobil, Permiyen Havzasında net sıfır emisyon elde etme sözü verdi... 07.12.2021
Brisa’dan 3 yeni elektrikli araç şarj istasyonu daha... 07.12.2021
Sanko Enerji ‘Marka Görünümü’ Yenilendi ... 07.12.2021
SHURA Enerji Dönüşümü Merkezi: Türkiye 2050’de Yeşil Hidrojen İhraç Edebilir... 07.12.2021
TÜBİTAK SAGE ve DASAL Havacılık Teknolojilerinden Önemli İş Birliği... 07.12.2021
Mercedes-Benz Türk, eğitim programı ile EGO sürücülerini ve teknik personelini yeni araçlara hazırlıyor... 07.12.2021
ASİS Otomasyon, OSB Yıldızlarında Üç Kategoride Derece Kazandı ... 07.12.2021
Atık Yağlar Ormana Dönüşüyor!... 07.12.2021
Çevreci Yaklaşımla Enerji Maliyetlerinizi Düşürün... 07.12.2021
Mercedes-Benz Türk’te yeni bir atama gerçekleştirildi... 07.12.2021
Türkiye'nin rüzgar enerjisi kurulu gücü 10 bin 500 megavatı aştı... 07.12.2021
Motorine 66 kuruş zam... 07.12.2021
Enerjide Kooperatif Çalışmaları Önem Kazanıyor... 07.12.2021

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.