Haber Ekonomi

Haberler > Elektrik Başlıkları

Enerjisa'ya İngiltere'den 'En İyi Müşteri Hizmetleri' Ödülü...

Güncelleme :28.06.2018

Enerjisa Dağıtım Şirketleri, Best Business Awards'ta "En İyi Müşteri Hizmetleri" kategorisinde birinciliğe layık görüldü.
 

Türkiye'nin lider enerji şirketi Enerjisa, birçok üst düzey şirketin değerlendirildiği İngiltere'nin en önemli organizasyonlarından biri olan Best Business Awards'ta ödül kazandı. Birçok firmanın CEO veya üst düzey yöneticilerinin ödül jürisinde yer aldığı Best Business Awards'ta 22 kategoride ödüller sahiplerini buldu. Enerjisa, 'En İyi Müşteri Hizmetleri Ödülü'nü kazanarak, müşteri hizmetleri alanındaki başarısını uluslararası alanda da tescillemiş oldu.

İnsan odaklı çalışma anlayışını sürdürüyoruz


Enerjisa Dağıtım Şirketleri Genel Müdürü Murat Pınar, çok kanallı bir yapıyla müşterilere dokunmaya, her alanda hizmet ve çözüm üretmeye büyük bir önem verdiklerini belirtti. Enerjisa Dağıtım Şirketlerinin müşteri odaklı çalışma anlayışına vurgu yapan Pınar, “AYEDAŞ, Başkent ve Toroslar dağıtım bölgelerimizdeki 20 milyon nüfusa en iyi hizmeti vermek için müşterilerimize dokunduğumuz kanalları çeşitlendirmenin yanı sıra mevcut olanlarda da hizmet kalitemizi sürekli artırmayı hedefliyoruz. 800 çağrı merkezi çalışanımızın hizmet verdiği çağrı merkezlerimizde 20 saniyenin altında bağlanma hızıyla müşterilerimizi dinliyoruz. Dijitalizasyonu tüm süreçlerimizde kullanıyor, entegre kanal yönetimi yapıyoruz. Çağrı merkezimizden, sosyal medya veya mobil uygulamamızdan gelen talepleri tek bir çatı altında mükemmellik hedefi ile yönetiyoruz.Uluslararası standartlarda iş dünyasının temsilcilerinin juride bulunduğu bu değerli ödülü almak bizler için gurur verici ve ne kadar doğru bir yolda olduğumuzun en önemli göstergesi” dedi.

Enerjisa Dağıtım Şirketlerinin sunduğu hizmetler arasında; AYEDAŞ, Başkent ve Toroslar olmak üzere 3 bölgede 20 milyon nüfusa elektrik kesintilerini bildirmek için kısa mesaj göndermenin yanı sıra elektrik kesintisi, sokak aydınlatma talebi gibi pek çok işlemi yapabilecekleri sektöründe ilk olan mobil uygulama da bulunuyor. Bunları gerçekleştirirken elektrik enerjisi sektöründe, abonelikten müşteriliğe uzanan bir farkındalık oluşturmayı amaçlayan Enerjisa, yarattığı dijital çözümlerle müşterilerin hayatlarını kolaylaştırıyor. Sosyal medya destek hesapları ile de müşterilerine dokunan Enerjisa Dağıtım Şirketleri, twitter üzerinden müşteri başvurularını alarak hızla çözüme ulaştırmak için gerekli aksiyonları alıyor.

 

 

Bu haber 4139 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Sanko Enerji Grubu Mut Osman Nuri Yalman Anadolu Lisesine Robotik Kodlama Sınıfı Yaptırdı ... 29.11.2021
Shell & Turcas’da Üst Düzey Atama... 29.11.2021
Otokar, kara sistemlerindeki kabiliyetlerini Güney Amerika'da tanıtacak... 29.11.2021
PETRONAS, bir kez bile yağ değişimine ihtiyaç duymadan 11.927 km’lik PETRONAS Urania ROADSHOW'unu tamamladı... 29.11.2021
Ahlatcı Holding, Enerji Dağıtım Sektöründe Yılın Dijital Dönüşüm Ödülü’nü kazandı... 29.11.2021
Cumhuriyet’in Yetiştirdiği İş İnsanları Hayallerindeki Türkiye’yi Anlattı TÜRKONFED 17’nci Yılında ATA’nın Huzuruna Çıktı... 29.11.2021

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.