Haber Ekonomi

Haberler > Madeni Yağ Başlıkları

Henkel üçüncü çeyrekte güçlü bir organik satış büyümesi yakaladı

Güncelleme :18.11.2020

 Henkel, Covid-19 salgını sebebiyle devam etmekte olan zorlu piyasa koşullarına karşın iyi bir iş performansı ortaya kondu.

Henkel, 2020 mali yılının üçüncü çeyreğinde, Covid-19 salgını sebebiyle devam etmekte olan zorlu ekonomik ortama karşın yüzde 3,9 oranında artışla güçlü bir organik satış büyümesi sergiledi. 

Henkel CEO’su Carsten Knobel görüşlerini, “Küresel Covid-19 krizinin etkileri piyasa koşullarını belirlemeye devam ediyor. Buna karşın Henkel, üç iş biriminin de katkılarıyla üçüncü çeyrekte iyi bir iş performansı ortaya koydu. Bu durum, endüstriyel ve tüketici ürünleri iş birimlerimiz ile müşterilerimize sunmakta olduğumuz, başarılı markalar ve yenilikçi teknolojilerden oluşan güçlü ve çeşitlilik gösteren portföyümüzün bir göstergesidir. Buna ek olarak, pazarlama, inovasyon ve dijitalleşme alanlarındaki ek yatırımlarımızın da karşılığını almaya başladık. Aynı zamanda, üçüncü çeyrekte dijital satışlarımızın toplam satışlar içindeki payını yüzde 15’in üzerine çıkararak önemli ölçüde artırdık.” şeklinde belirtti. 

Henkel bu mevcut zorlu piyasa ortamında üçüncü çeyrek içinde iyi bir performans ortaya koydu. Yapıştırıcı Teknolojileri İş Birimi, geçen yılın aynı çeyreğine kıyasla genel ölçekte pozitif bir organik satış büyümesini hayata geçirdi. Bölgesel olarak ise, Yapıştırıcı Teknolojileri İş Birimi gelişmekte olan piyasalarda çok güçlü bir organik satış büyümesi ortaya koydu.

Beauty Care İş Birimi satışlarında 2020’nin üçüncü çeyreğinde büyüme gözlendi. Markalı Tüketici Ürünleri iş birimi üçüncü çeyrekte çok güçlü bir organik satış büyümesi ortaya koydu. İkinci çeyrekte olduğu gibi, Vücut Bakımı kategorisi çift haneli yüzde oranlarında bir büyüme gerçekleştirdi. Saç Boyaları alanında gerçekleşen çift haneli yüzde oranlarındaki organik satış artışı sayesinde oldukça güçlü bir satış büyümesi ortaya koydu. Saç Bakımı aynı şekilde kayda değer bir ilerleme göstererek güçlü bir satış performansı sergiledi. 

Çamaşır ve Ev Bakım İş Birimi, organik satış büyümesi ortaya koydu ve başarılı gelişimini sürdürdü. Çamaşır Bakımı iş alanı üçüncü çeyrekte, çamaşır deterjanlarının katkısıyla güçlü bir büyüme ortaya koydu. Persil markası, özellikle inovasyon alanındaki girişimlerin bir sonucu olarak kayda değer bir büyüme gerçekleştirdi. Ev Bakımı iş alanında ise geride kalan iki çeyrekte de olduğu gibi, üçüncü çeyrekte yine çift haneli yüzde oranlarında organik satış büyümesi gerçekleşti. Bu iş alanında yaşanan güçlü gelişme büyük oranda, bulaşık temizleme ürünleri, sert yüzey temizleyicileri ve tuvalet temizleyicileri kategorilerinde, yine çift haneli yüzde oranlarında büyüme ortaya koyan Pril, Bref ve Somat marka aileleri sayesinde gerçekleşti. Bu trend, salgın sebebiyle ev temizlik ürünleri için olan talebin artması ve Henkel’in başarılı ürün inovasyonları ile desteklendi.

Bu haber 5783 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Akaryakıt, tütün ve alkol ürünlerinde yeni dönem... 16.04.2021
Aygaz Otogaz ve Yapı Kredi’den Dev Kampanya... 16.04.2021
Yapı Kredi Müşterileri OPET’te Kazanıyor... 16.04.2021
PÜİS Başkanı Okumuş: "Yeni Kanun Teklifi'nin Kabul Edilip Yasalaşacağına İnanıyorum"... 16.04.2021
Tekser, Teknik Çözümleriyle Buhar Geri Dönüşüm Sistemlerine Hazır... 15.04.2021
Yıldız Teknik Üniversitesi, ISO 14001 Çevre Yönetim Sistemi Sertifikası Aldı... 15.04.2021
Bergiz Grup tüm şantiyelerinin yakıt ikmal süreçlerini Turpak ile her yerden anlık olarak izliyor... 15.04.2021
Pandemi, temiz enerji talebini artırdı... 15.04.2021
Ford Trucks pazara umutla bakıyor, 2021’de rekor hedefliyor ... 15.04.2021
Continental sıfır emisyonlu mobilite yolunda... 15.04.2021
BEDAŞ Müşteri Operasyon Merkezleri 08.00-17.00 Arası Hizmet Verecek ... 15.04.2021
TOTAL Yakıtmatik, M Oil İstasyonlarıyla artık tüm Türkiye’de hizmet veriyor... 15.04.2021
UND, Ticaret ve Lojistiğin Nabzını Sınır Kapılarında Tutacak... 15.04.2021
Uzmanlar Avrupa'da LNG ve boru gazı rekabetinin süreceğini öngörüyor... 15.04.2021
Mercedes-Benz, 15 Nisan Dünya Sanat Günü’nü Kutluyor... 15.04.2021
Shell, petrol üretiminde yıllık % 5 düşüş planlıyor... 15.04.2021
Anadolu Isuzu NPR 10 ile Bodrum yollarında... 15.04.2021
Bakan Dönmez: Kamu kurumlarımız maliyetlerini kendi tasarruflarıyla karşılayacak... 15.04.2021
İzmir Temiz Enerji Merkezi Olma Yolunda Bir Adım Daha Atıyor... 15.04.2021
Enerji Pastasında Güneşin Payı Büyüyor... 15.04.2021
Mercedes-EQ markasının lüks sınıftaki ilk elektrikli otomobili EQS tanıtıldı... 15.04.2021
Taysad’dan Tırsan’a Hem Patent Hem İhracat Ödülü ... 15.04.2021
Petrol Ofisi’nden LPG’li araçlara yönelik Türkiye’nin ilk ve tek Filo Yönetim Sistemi: LPG Pass... 15.04.2021

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.