Haber Ekonomi

Haberler > Madeni Yağ Başlıkları

Henkel üçüncü çeyrekte güçlü bir organik satış büyümesi yakaladı

Güncelleme :18.11.2020

 Henkel, Covid-19 salgını sebebiyle devam etmekte olan zorlu piyasa koşullarına karşın iyi bir iş performansı ortaya kondu.

Henkel, 2020 mali yılının üçüncü çeyreğinde, Covid-19 salgını sebebiyle devam etmekte olan zorlu ekonomik ortama karşın yüzde 3,9 oranında artışla güçlü bir organik satış büyümesi sergiledi. 

Henkel CEO’su Carsten Knobel görüşlerini, “Küresel Covid-19 krizinin etkileri piyasa koşullarını belirlemeye devam ediyor. Buna karşın Henkel, üç iş biriminin de katkılarıyla üçüncü çeyrekte iyi bir iş performansı ortaya koydu. Bu durum, endüstriyel ve tüketici ürünleri iş birimlerimiz ile müşterilerimize sunmakta olduğumuz, başarılı markalar ve yenilikçi teknolojilerden oluşan güçlü ve çeşitlilik gösteren portföyümüzün bir göstergesidir. Buna ek olarak, pazarlama, inovasyon ve dijitalleşme alanlarındaki ek yatırımlarımızın da karşılığını almaya başladık. Aynı zamanda, üçüncü çeyrekte dijital satışlarımızın toplam satışlar içindeki payını yüzde 15’in üzerine çıkararak önemli ölçüde artırdık.” şeklinde belirtti. 

Henkel bu mevcut zorlu piyasa ortamında üçüncü çeyrek içinde iyi bir performans ortaya koydu. Yapıştırıcı Teknolojileri İş Birimi, geçen yılın aynı çeyreğine kıyasla genel ölçekte pozitif bir organik satış büyümesini hayata geçirdi. Bölgesel olarak ise, Yapıştırıcı Teknolojileri İş Birimi gelişmekte olan piyasalarda çok güçlü bir organik satış büyümesi ortaya koydu.

Beauty Care İş Birimi satışlarında 2020’nin üçüncü çeyreğinde büyüme gözlendi. Markalı Tüketici Ürünleri iş birimi üçüncü çeyrekte çok güçlü bir organik satış büyümesi ortaya koydu. İkinci çeyrekte olduğu gibi, Vücut Bakımı kategorisi çift haneli yüzde oranlarında bir büyüme gerçekleştirdi. Saç Boyaları alanında gerçekleşen çift haneli yüzde oranlarındaki organik satış artışı sayesinde oldukça güçlü bir satış büyümesi ortaya koydu. Saç Bakımı aynı şekilde kayda değer bir ilerleme göstererek güçlü bir satış performansı sergiledi. 

Çamaşır ve Ev Bakım İş Birimi, organik satış büyümesi ortaya koydu ve başarılı gelişimini sürdürdü. Çamaşır Bakımı iş alanı üçüncü çeyrekte, çamaşır deterjanlarının katkısıyla güçlü bir büyüme ortaya koydu. Persil markası, özellikle inovasyon alanındaki girişimlerin bir sonucu olarak kayda değer bir büyüme gerçekleştirdi. Ev Bakımı iş alanında ise geride kalan iki çeyrekte de olduğu gibi, üçüncü çeyrekte yine çift haneli yüzde oranlarında organik satış büyümesi gerçekleşti. Bu iş alanında yaşanan güçlü gelişme büyük oranda, bulaşık temizleme ürünleri, sert yüzey temizleyicileri ve tuvalet temizleyicileri kategorilerinde, yine çift haneli yüzde oranlarında büyüme ortaya koyan Pril, Bref ve Somat marka aileleri sayesinde gerçekleşti. Bu trend, salgın sebebiyle ev temizlik ürünleri için olan talebin artması ve Henkel’in başarılı ürün inovasyonları ile desteklendi.

Bu haber 2312 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Isparta’da Shell Lavanta Petrol Açıldı... 04.12.2020
Enerya, Aydın'da 100 bin aboneye ulaştı... 04.12.2020
Karsan, Cinsiyet Eşitliği Politikalarını Genişletiyor!... 03.12.2020
İklime duyarlı gaz türbinleri; yeşil hidrojen ile çalışacak... 03.12.2020
OPEC grubu mevcut üretim kesintisinin süresini uzatabilir... 03.12.2020
Doğalgaz fiyatları yıl sonuna kadar değişmeyecek... 03.12.2020
Rüzgar enerjisi, 9,6 milyon haneye "ışık" oldu... 03.12.2020
Sivil ve askeri havacılığın liderleri Eurasia Airshow’da buluştu... 03.12.2020
Sanko Holding Yönetim Kurulu Başkanı Adil Sani Konukoğlu “Yılın İş İnsanları” Arasında... 03.12.2020
Doğuş Otomotiv BIST Sürdürülebilirlik Endeksi’nde 5. Kez Yer Almayı Başardı... 03.12.2020
Elif İnci Aras, Aras Holding Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Oldu... 03.12.2020
Ulaştırma Bakanı Karaismailoğlu, MAN´ı test etti... 03.12.2020
Yolculuk Paylaşım Uygulaması MOIA'nın Araç Filosunun Lastikleri Continental'e Emanet!... 03.12.2020
FİBA Grubu'ndan 220 milyon dolarlık 4 yeni rüzgar santrali... 03.12.2020
Aksa Doğalgaz Engelsiz Yaşamı ve Sporu Desteklemeye Devam Ediyor... 03.12.2020
Afetlerde elektrik şebekesi uzaktan yönetilebilecek... 03.12.2020
Sepaş Enerji, salgınla mücadele kapsamında çalışma saatlerini güncelledi... 03.12.2020
Yenilenebilir enerji teşvikinden yararlanma telaşı yatırımlarda rekor getirdi... 03.12.2020
OPEC+ üretimde küçük artış anlaşmasına hazır... 03.12.2020
DHL Küresel Bağlantılılık Endeksi 2020 açıkladı... 03.12.2020

 


Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.